خرید سرور کارکرده HP یا سرور نو
اگر شما هم برای خرید سرور کارکرده HP و یا خرید سرور نو HP مردد هستید و نمی‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

راتین پردازش نیو استوک سرور
راهنمای تحصصی انتخاب سرور

 

بررسی نکات کلیدی
هنگام خرید سرور کارکرده HP و یا خرید سرور نو HP باید به نکاتی که در ذیل به آن ها اشاره می‌شود، توجه فرمایید.
1. صرف هزینه پایین‌تر برای سفارشی سازی:
اگر انتخاب بین سرور نو یا کارکرده برایتان دشوار است، یکی از فاکتورهای مهمی که باید به آن توجه کنید هزینه آن می‌باشد. اگر بودجه شما محدود است ولی در عین حال نیازمند یک سرور با کیفیت بالا هستید می‌توانید از سرورهای دست دوم استفاده کنید. شرکت‌های بسیاری وجود دارند که با وجود استفاده از سرورهای دست دوم قابلیت و توانایی‌های بالایی دارند. همچنین در بسیاری از کشورهای پیشرفته در حوزه فناوری نظیر هند استفاده از سرور استوک امری جا افتاده و طبیعی می‌باشد.

2. اطمینان به سرور:
یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید سرور به آن توجه می‌شود، اطمینان به سرور است. اطمینان به سرور از این جهت مهم است که شما دیتاها و اطلاعات مهم سازمان را در آن‌ها نگهداری می‌کنید. در چنین شرایطی شما نیاز دارید که سروری مطمئن تهیه کنید که شاید قیمت بالایی داشته باشد. شما می‌توانید سرورهای دست دوم و یا استوک را از شرکت‌هایی تهیه کنید که آن‌ها را با ضمانت و گارانتی به فروش می‌رسانند.
3. جایگزین سازی سرور:
در برخی موارد شما نیاز دارید تا قطعاتی از سرور را تعویض یا تعمیر نمایید. در چنین حالتی پیشنهاد ما این است که سروری صحیح و سالم را جایگزین آن سازید.
4. عملکرد مطلوب سرور:
عملکرد مطلوب و صحیح سرورها موجب می شود بسیاری از سازمان ها مایل به خرید سرور کارکرده HP باشند. این سرورها موجب می‌شوند که سازمان به نتیجه مطلوبی دست پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست