آیا شما با سرور DL380 G10 plus آشنا هستید؟ سرور قدرتمندی که به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی خاص، امروزه محبوبیت زیادی هم به دست آورده است. این سرور نسل دهمی اچ پی قابلیت های گوناگونی را در اختیار مشتریان و کاربران قرار می دهد. امروز ما قصد داریم تا در مورد معرفی نسل جدید سرور hp با شما صحبت کنیم. همچنین، ما یک سری اطلاعات مهم در مورد سرور hpe g10 plus آماده کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

راتین پردازش سرور DL380 G10+
راهنمای تحصصی انتخاب سرور

معرفی اولیه DL380 G10 plus
اولین مبحثی که ما قصد بررسی آن را داریم، ویژگی های کلی و عمومی DL380 G10 plus است. در اواسط سال 2021 شرکت اچ پی نسل جدید سرور های خود را معرفی کرد. معرفی HPE G10 plus توانست هیجان طرفداران را دو برابر کند. چرا که این سرور قدرتمند و جالب، با جدید ترین تکنولوژی محاسباتی و پردازشی شرکت اچ پی طراحی شده است.
در مقایسه با نسل قبل، این نسل از انواع سرور های اچ پی امکانات فوق العاده ای دارد. شرکت اچ پی در سرور های نسل جدید خود امکان استفاده از پردازنده های نسل 3 xeon اینتل را فراهم کرده است. این مسئله می تواند سرعت پردازشی سرور های موجود در بازار به خصوص سرور DL380 G10 plus را چند برابر کند. البته که خرید DL380 G10 plus می تواند یک انتخاب عالی برای همه افرادی باشد که به دنبال ارتقا سرور های خود هستند.

ratinpardazesh-hp-dl380-g10+
راهنمای تحصصی انتخاب سرور

ویژگی های تخصصی این سرور
حال که مباحث مقدماتی مربوط به DL380 G10 plus را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سراغ مباحث تخصصی سرور hpe g10 plus برویم. این سرور می تواند تا 6 ترابایت رم را به ازای هر پردازنده تحمل کند. در ضمن تعداد هسته های هر پردازنده هم تا 40 هسته افزایش پیدا کرده است. این سرور از انواع شاسی SFF و LFF پشتیبانی کرده و می تواند به راحتی نیاز های همه کاربران را رفع کند.
در قسمت پشتی شاسی سرور از 8 عدد sas/sata استفاده شده است. در قسمت میانی شاسی هم از 6 عدد SFF استفاده شده است. همه این مباحث باعث شده اند تا استفاده از سرور DL380 G10 plus به یک گزینه عالی تبدیل شود. اگر شما هم قصد خرید DL 380 G10 plus را دارید، بهتر است که این کار را از طریق بهترین و قوی ترین شرکت های فروشنده فعال در ایران به اتمام برسانید. خرید این سرور از بهترین فروشگاه ها می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست