برند اچ پی به عنوان یکی از بهترین برندهای ارائه دهنده سرور محسوب می شود. هر نسل از سرورهای اچ پی نسبت به نسل قبلی خود دارای مزیت های مختلفی می باشند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال خرید سرور HP G9 و خرید سرور Hp G10 می باشند. این دو سرور از لحاظ کارایی و قابلیت بسیار کیفیت خوبی دارند و می توانند برای کسب و کارهای مختلف گزینه خوبی باشند.

ratinpardazesh-hp-server-g9-g10
راهنمای تحصصی انتخاب سرور

خرید سرور Hp G10 یا خرید خرید سرور HP G9؟ کدام سرور بهتر است؟
در حال حاضر، برند اچ پی در تلاش است که بر اساس نیازهای جهانی اقدام به ارائه سرورهای جدید و به روز کند. نسل های مختلفی از سرورهای اچ پی طراحی شده اند که هر یک از آن ها دارای مزیت ها و معایب خاصی می باشند. اما به جرئت می توان بهترین سرورهای اچ پی را سرورهای نسل 8 و 9 و 10 ذکر کرد.
در هر یک از نسل های سرورهای اچ پی، کم و کاستی های سرور قبلی رفع شده اند. به همین خاطر، سرور Hp G10 جزء یکی از بهترین سرورهای اچ پی محسوب می شود. در صورتی که قصد خرید Hp G10 را دارید، باید بگوییم که در انتخاب خود شک نکنید. زیرا این سرور با آخرین تکنولوژی اچ پی به تولید رسیده اند و یک سر و گردن از سرور G9 بالاتر است.
اما بسیاری از افراد برای انتخاب و خرید سرور Hp G10 و HP G9 دودل می شوند و نمی دانند که کدام سرور را انتخاب کنند. به شما توصیه می کنیم که اگر بودجه کافی دارید، به فکر خرید سرور Hp G10 باشید. در غیر این صورت سرور اچ پی G9 نیز گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

ratinpardazesh-hp-server-buy-g10.
راهنمای تحصصی انتخاب سرور

قیمت سرورهای G9 و G10
قیمت سرور Hp G10 و قیمت سرور Hp G9 با هم تفاوت دارند؛ اما شاید از لحاظ کیفیت، هر دوی این سرورها کیفیت خوبی داشته باشند. قیمت این دو سرور بر اساس نوسانات ارز و دلار بالا و پایین می شود. از این رو نمی توان قیمت مشخصی را برای این دو سرور ذکر کرد.
بدیهی است که قیمت نسل جدید سرورهای اچ پی بالاتر از قیمت نسل های قدیمی است. در حال حاضر، سرور اچ پی نسل 8 دارای قیمت مناسب تری می باشد. اما اگر به کیفیت توجه می کنید، توصیه می کنیم که به قیمت سرور Hp G10 توجه نداشته باشید و این سرور را با خیالی آسوده خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست